onsdag 12 mars 2014

Vårvärme!

Hejsan !

Åh vilket underbart härligt väder det är idag, jag har börjat cykla till och från stallet nu. Idag stod jag och min häst ute och borstade och myste i solen sedan tog vi en lång ridtur och bara njöt och sträckte ut i galopp.
I eftermiddag blir det fotbollsträning. Känner att energin bara flödar nu, tänk vad lite sol kan göra!! :)

Ikväll ska jag alltså sitta med datorn och jobba men vad gör det när man fått samla på sig så mycket kraft under dagen?

Vill du jobba hemifrån och få möjligheten att själv styra dina arbetsdagar precis som jag?
Du vet väl att internet är den största jobbmarknaden?

Jag förespråkar FRIHET!
Jag vill att alla ska få leva ett friare liv där man själv kan styra sina dagar och slippa stress och press från chefer med mera.

Vill du veta mer kika in på SFM hemsida på länken under.

Svensk SFM hemsida

Ha en fortsatt trevlig dag!


                                                    Erika Frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar