tisdag 4 mars 2014

Fettisdagen

Hej!
Välkommen till min blogg denna fettisdagseftermiddag.
Hoppas att ni ätit en underbar semla eller två :)

Idag har jag haft en lite slödag med min hund, jag kan inte hjälpa att jag vart så trött de sista veckorna för de så himla tråkiga väder.

SÖKER DU JOBB HEMIFRÅN?
Då har du hamnat helt rätt.

På SFM kan du ansöka om att bli digital entreprenör, det krävs ingen speciell utbildning för det, och alla klarar av detta jobbet. Dina verktyg är din dator och internetuppkoppling. 

Jag är själv digital entreprenör åt SFM och jag älskar detta sätt att jobba på. Att ha möjligheten att välja sina arbetstider från dag till dag och också vart ifrån man vill jobba, det är för mig helt underbart.

Vill du läsa mer om jobbet och hur du ansöker?
Klicka på länken nedan och fyll i din E-mail för att få sju stycken introduktionsfilmer från den svenska SFM supporten, naturligtvis helt GRATIS.

SVENSK SFM SUPPORT HEMSIDA

Bästa hälsningar
Erika Frisk




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar