tisdag 11 mars 2014

Laptop livsstil

Hejsan !
Vad roligt att du hittat till min blogg om "arbeta hemifrån"
Mitt mål är att hjälpa så många som möjligt att börja arbeta hemifrån, speciellt eftersom det förändrat mitt liv till något helt fantastiskt. Jag menar inget glammigt fantastiskt utan jag värdesätter det vardagliga som fantastiskt här. Att kunna vara ledig precis när som helst om det dyker upp något i vardagen, att kunna ta med jobbet på caféet, semestern eller bara jobba hemifrån, att kunna rida och träna med hästen dagtid, att få mer tid till failjen.
Sådana saker är för mig en fantastisk livsstil.

Söker du efter det ultimata jobbet?

Gå vidare på länken för att komma till Svensk SFM hemsida. 

Registrera din E-mail så får du 7-dagars bootcamp !GRATIS! sänt till dig.

SVENSK SFM HEMSIDA

Om du vill få en överblick på företaget så kika gärna på filmen nedan där grundaren av SFM Stuart Ross pratar. 


)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!
Med vänlig hälsning
Erika Frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar