måndag 17 mars 2014

Nytt jobb

"NU LEVER JAG MITT LIV"
                      FRIHET
                                           TRYGGHET
                 SERVICE

Hejsan!

Idag tänkte jag skriva om det här med att byta från ett jobb till ett annat.
Det är inte så lätt att bara bestämma sig från en dag till en annan, men det jag tänker är att om man går i dessa tankebanorna så är det någonting som inte till fullo tilltalar dig med det nuvarande jobbet och då anser jag att man gör helt rätt i att gå vidare.

När jag började söka efter nytt jobb var det därför jag absolut inte var nöjd med min arbetssituation. Så när jag hittade SFM/DEA på google blev jag glatt överraskad och kände att "om jag inte drömmer nu så har jag hittat jobbet i mitt liv" 

Givetvis var jag skeptisk och ganska rädd och fördomsfull, men någonting sa mig efter att jag diskuterat med många andra som jobbar med SFM/DEA att detta är något unikt och pålitligt. Det hade jag helt rätt i och jag är evigt tacksam till dessa som övertygade mig, nu har ja verkligen jobbet som jag alltid drömt om.

Om du vill ha ett arbete där du själv bestämmer dina arbetstider, där du är din egen boss, där du får tid till familjen när du vill och där du jobbar hemifrån, då är SFM/DEA ett exemplariskt jobb som du bör söka.

Om jag ska ge ett tips till dig som vill gå vidare med jobbet så är det att inte sluta ditt nuvarande jobb förrän du kommit igång med detta jobbet. Jag tror absolut att man gör rätt i att lappa över de två arbetena så du blir varm i kläderna och får din utbildning.

Alla som har en dator och internetuppkoppling klarar av att jobba med SFM/DEA
Ditt jobb som internetentreprenör innefattar ingen telefonförsäljning eller kundkontakt.

Naturligtvis är du varmt välkommen att kontakta mig på fliken"kontakta mig" eller på mailen: erika.frisk@hotmail.com om du har några frågor.


Klicka på länken nedan för att komma till SVENSKA SFM HEMSIDA där du får en GRATIS 7-dagars bootcamp med information och utbildning. (GRATIS)

 SVENSK SFM hemsida KLICKA HÄR

Ha en underbar dag!

ErikaFrisk
                                            Det blev vinter i Norrland igen!

Erika Frisk

                                                            Jag, Nim och min häst Fargo



                                                   Jag och min hund Nim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar