onsdag 5 mars 2014

Fotboll & Jobb

Hejsan hejsan!

Just nu sitter jag och jobbar samt kollar på damfotboll, Japan VS USA, reflekterar åter igen över varför det är så skönt att jobba hemifrån, eller var jag nu än är.
Jag ville ha ett jobb som kretsade runt mitt liv istället för att mitt liv skulle kretsa kring jobbet, nu har jag kontrollen och bestämmer för stunden vad som ska prioriteras oavsett det innebär små eller stora saker.

Jag älskar jobbet som digital entreprenör, och jag vet att du också skulle göra det!

Vem som helst klarar av detta jobb, och dina enda verktyg är en dator samt internet.

Okej, det låter för bra för att vara sant men jag lovar dig att det är det!

Jag vill att så många mer människor än vad jag möjligen kan nå ut till ska få upp ögonen för det här jobbet, det är det nya sättet att jobba på och vi blir fler och fler för varje dag som går! 

Klicka på länken för mer information om jobbet.

Ha nu en underbar dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar