lördag 15 mars 2014

Fotboll i storm

Hejsan!
Idag har jag och mitt fotbollslag spelat en internmatch ute i storm... Jag ni kan ju tänka er hur bollen svajade. De var så illa så att målen på sidan om planen blåste iväg.

Nu sitter jag åter igen och jobbar på kvällskvisten, jag tycker det är skönt då man gjort det man ska och har hunnit varva ner lite.

Min vardag förändrades till något fantastiskt när jag fick möjligheten att jobba hemifrån, jag hoppas att du förstår att du också kan ha det så här.

Att jobba åt SFM/DEA är ett jobb som alla klarar av så länge man har en dator och internet.

SFM/DEA söker ständigt efter nya drivna internetentreprenörer.

Vill du veta mer om SFM/DEA och jobbet?

KLICKA HÄR


                                                       Jag förra sommaren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar