fredag 7 mars 2014

Mia på Grötö

Hej!
Vad kul att du hittat in på min blogg.

Just för stunden sitter jag och kollar en repris på TV4  Mia på Grötö. Jag vill hylla denna underbara kvinna. Oj vad jag blir inspirerad och oj vad jag får energi av hennes härliga personlighet.
Mia känns så harmonisk och tillfreds med livet, fastän hon ofta diskuterar viktiga frågor och många känslomässiga och starka livsöden så tacklar hon det på ett underbart sätt.

Mitt mål när jag började kika efter att jobba hemifrån var just det att jag ville få en lugn och harmonisk vardag i ett tempo där jag själv lägger ribban från dag till dag. Jag älskar då det är mycket i luften samtidigt, så länge jag själv har valmöjligheten att bestämma över mina dagar.

Vill du få :

1. Mer frihet i vardagen
2. Slippa långa bilresor/bilköer till jobbet
3. Ta med jobbet på resan, caféet, eller jobba hemifrån
3. Utvecklas och utbildas via det unika affärssystem

Vill du jobba hemifrån?

För mer information om hur du kan jobba via internet och komma igång direkt besök svensk SFM support på länken nedan.

HEMSIDA

Ha en trevlig Fredagskväll! 

Erika Frisk
                                                                 Jag och Fargo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar