tisdag 18 mars 2014

Söker du jobb hemifrån?

Hej!
Välkommen och vad roligt att just du kikar in på min blogg.

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen i stallet hos min arabvalack, vi har tränat frihetsdressyr där vi byggt på tricken att buga, spansk skritt och också introducerat snurra. Han var lite motig idag och okoncentrerad, men han försöker alltid.
Fargo har haft en ganska så snurrig uppväxt med diverse tråkiga händelser som gjort honom till den han är naturligtvis, men de dåliga upplevelserna har märkt honom och det kan man se vid lastningen tillexempel. Det är något som vi lagt mängder av timmar på. Nu kan jag lasta honom på 20 min ungefär, från början stegrade och hoppade han runt han bara vi kom nära en transport.

Jag brukar vara i stallet och träna på dagarna och jobba om kvällarna, det är så skönt att ha den flexibiliteten även fast vi har ridhuset så vill man fånga dagens solstunder.

Vill du ha ett flexiblare liv och ett jobb du kan sköta hemifrån?

Klicka på länken nedan för vidare information om SFM/DEA 

/internetlivsstil-fargofoxen/?t=blogger KLICKA HÄR


                                          Här tränade vi trick förra sommaren =)

Ha en fin kväll!
Erika Frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar