fredag 14 mars 2014

Jobba hemifrån

Hejsan och välkommen till min blogg!

Jag vill dela med mig av mitt jobb hemifrån via SFM, så att fler kan få upp ögonen och sluta springa runt runt i samma gamla ekorrhjul. 

Jag är övertygad om att fler personer än jag letar frenetiskt efter ett friare arbetsliv, "jobba hemifrån", eller en tillvaro som du själv kan styra över på ett helt annat sätt än om du jobbar på kontor tillexempel.  där folk förväntar sig att du infinner dig mellan vissa timmar. Detta gör att många känner sig inlåsta eller obekväma på sina arbeten och så behöver det faktiskt inte vara år 2014. 

Vill du veta mer om hur du kan arbeta hemifrån?

Klicka in på länken nedan - Svensk SFM support


Vill du veta mer om SFM/DEA kolla in filmen där bägge grundaren Stuart Ross och Jay Kubassek pratar. 



Ha det bra !
Erika Frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar