tisdag 24 juni 2014

Jobba hemma?

Hej!

Vill du jobba hemifrån med ett nyckelfärdigt koncept inom entreprenörskap?
Då tycker jag du ska kika in på länken i slutet av detta inlägget för att få en GRATIS informationsvideo om jobbet och vad som förväntas av dig som arbetstagare. (inga förkunskaper krävs)

Idag har det vart en fullspäckad dag för min del, har så mycket att fixa inför helgens hästrally som jag och 3 kompisar ska vara med i. Ett hästrally innebär att man under två dagar rider sammanlagt 6 mil och på vägens gång ska samla ihop poäng genom att genomföra olika uppdrag. Ska bli så roligt!

Hoppas att alla ni som har semester njuter av den till fullo och ni som jobbar lunkar på i sakta mak. Om man jobbar och inte känner sig bekväm eller trivs på jobbet, Ta tag i den situationen. Oavsett om ni väljer att jobba hemifrån via datorn som mig eller om ni vill lösa situationen genom att byta till ett anat jobb. Vi måste ta till vara på livet och värdesätta de små sakerna i vardagen :)

Här kommer länken till hemsidan KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SVENSK SFM HEMSIDA

Ha de gott!

Erika Frisk
SFM Elite & Coach

Ps. Vid frågor tveka inte att skicka iväg ett mail till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar