fredag 4 juli 2014

Finns det seriösa jobb hemifrån? -JA!

Hej!
Man får ofta läsa om folk som ställer sig frågan:
    - Finns det seriösa jobb som man kan sköta hemifrån.

För mig är de självklart. Men jag förstår oron från många för vi människor är flockdjur, och med det menar jag att vi sticker inte ut näsan så långt utan vi ångar på och gör som normen säger- som alla andra gör.

Mitt jobb som digital entreprenör åt SFM är det bästa valet jag gjort vad gäller jobb. Jag jobbar lika mycket som på vilken annan tjänst som helst, skillnaden är att jag nu har friheten att välja vart ifrån jag vill jobba och under vilka tider. Kanske vill ja vara ledig en dag spontant och då är jag de. Och det är den friheten jag verkligen sökt efter och fått.

Ingen ska tro att detta är ett enklare jobb för de. Det gäller att lägga manken till och jobba stenhårt som på vilket annat jobb som helst. Men när man har det här valet så Vill man jobba. Ett plus är att det inte spelar någon roll om du jobbar från altanen, på ett café, eller på stranden. Jobbet handlar om marknadsföring och hur du vill marknadsföra är helt och fullt upp till dig, några ex. Facebook, Twitter, annonssidor, blogga etc.

Jag vill att vi ska måna om den friheten det innebär med ett jobb som sköts hemifrån, jag menar att under hela sitt friska, unga liv ska man kunna kombinera jobbet med familjelivet och fritiden. Det anser jag är helt omöjligt med ett 8-16 jobb för när man väl kommer hem hinner man bara laga maten sen är det dags att
natta och gå och lägga sig för att orka upp till ännu en arbetsdag.

Vill du jobba med SFM som digital entreprenör precis som jag? Gå vidare på länken nedan för en första informationsvideo. ( OBS. ingen förkunskap krävs då du får all utbildning av företaget)

Klicka här för att komma till SFM´s Svenska support. KLICKA HÄR!


Jag slår ett slag för att kunna job
ba hemifrån, Häng på du med!


Jag och Fargo från hästrally i Hassela -14 
Ha en underbar dag!

Erika Frisk 
SFM Elite & Coach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar