lördag 21 juni 2014

Midsommar

Hejsan!
Vill börja med att välkomna er till min blogg. Jag önskar också att ni alla haft en underbar midsommarafton även om vädret (åtminstone i Hälsingland var lite svajigt)

Jag gör också som i varje inlägg att jag skriver lite om hur det är att jobba hemifrån, hur du kan skapa dig ett liv som du trivs med men det jag framförallt vill förmedla i denna blogg är: LEV DITT LIV SOM DU VILL, jag vet att många krigar sig iväg till et jobb man inte trivs med endast för att få ekonomin att gå runt. 

Men jag lovar, jag lovar dig att det finns en annan väg att gå!

Om du vill läsa lite om det jag jobbar med så kan du gå in på SFM´s hemsida som jag länkar till nedan: SFM Hemsida Engelska

SVENSK SFM SUPPORT Hemsida

                                                     Jag och Foppa!
GRATIS Film information om jobbet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar