söndag 22 juni 2014

Jobba hemifrån och lev livet till fullo

Hej!

Vill du som jag och många andra med oss inte jobba hela vårat friska liv och därmed missa allt det man vill hinna göra med sitt live. Utan stress, press och oro kan du nu ansöka om att jobba med samma företag som mig, SFM, ett företag grundat i England av Stuart Ross och Jay Kubassek men som spridit sig över hela vida världen och gett ett stort antal människor ett liv man bara drömmer om.

Tänk att vakna på morgonen och inte behöva stressa upp och iväg till ett jobb, stressa iväg barnen till skolan och säga hej och hejdå till sin make/maka. Vi vänder på de, tänk att vara i sån harmoni att man vaknar självmant vid 7 för att sedan gå upp och koka lite morgonkaffe, väcka barnen och tillsammans som en familj sätta sig ned vid frukostbordet. Det är kontraster som jag märker och som jag jobbar för. 

Att leva ett liv som passar som handen i handsken med sitt jobb är något som jag alltid känt ligger nära mig, för mig har det inte varit självklart att man ska gå till ett "vanligt" jobb varje dag. 

Jag önskar få hjälpa många många människor till ett bättre liv, för att jag tror på att vi måste ta ställning till hur vi vill leva våra liv. Det är ingen som kommer göra det valet åt oss, vi måste själva göra ett aktivt val.

Vill du veta mer om hur du kan ansöka om jobbet eller bara få mer information, klicka på länken i slutet av inlägget och fyll där i din e-mail för att i 7 dagar få information steg för steg om vad jobbet innebär, vad det ställer för krav på dig och vilken otrolig förändring du kommer få gå igenom.
KLICKA HÄR FÖR INFORMATION OM JOBBET SOM DIGITAL ENTREPRENÖR

                                                         Glad midsommar i efterskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar