måndag 16 juni 2014

Student!

Hejsan !
Vill passa på att gratulera samtliga studenter men speciellt till min underbara pojkvän som tog studenten i fredags.

Jag kom hem klockan 05.15 i morse efter att ha åkt från Halmstad till Hudiksvall och gjort några stopp då jag skulle köpa en ny sadel till min häst i Borås och också lämna av pappa som skulle inta en ny arbetsvecka i Stockholm.
Jag ligger just nu dunderförkyld och hostar och hostar, glad över att äntligen fått tillbaka min röst. Men hur förkyld jag nu än är så kan jag fortfarande ligga i sängen och jobba. Vilket fantastiskt jobb jag har.

Mitt jobb som digital entreprenör åt SFM är perfekt för alla! och då menar jag alla. Det är det ultimata extrajobbet, ultimata heltidsjobbet och det bästa är att man inte behöver någon speciell utbildning eftersom all nödvändig utbildning får man gratis av företaget medan man samtidigt kommer igång och jobbar. 
Majoriteten av dom som jobbar med SFM är 40 + men jag tycker att jobbet passar lika bra åt oss yngre förmågor i och med att man får ett sånt fritt liv om man bara har lite pondus för att klara av att jobba hemifrån eller var man nu befinner sig för dagen. Man väljer själv sina arbetstider och i vilken omfattning man vill jobba.

Vill du veta mer om jobbet så kontakta gärna mig med några rader på mail: erika.frisk@hotmail.com

Klicka på länken för att få gratis information om jobbet:

http://thesfm.com/fargofoxen?pg=entrepreneurs-wanted&ar=awlist3428520&t=blogg

                                          Jag och min häst Fargo som tränar frihetsdressyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar