måndag 9 juni 2014

Letar du nytt jobb?

Min häst Ma El Fargo
Hej!
Inser att det gått en dryg vecka sen jag postade det senaste inlägget och oj vad det känns konstigt.

Vid det här laget känner de flesta till att jag vill hjälpa såväl unga som gamla till ett humanare sätt att jobba. Många vet också att det här med att jobba hemifrån är något som idag börjar bli en upp trend vilket jag tycker är helt fantastiskt!

Om du känner dig stressad, orolig eller har många bollar i luften samtidigt (som de flesta av oss någon gång känner) och samtidigt förväntas prestera bra på ditt jobb på något kontor runt om i världen ställer jag mig frågan:
    - Hur ska detta vara möjligt för en helt vanlig människa, för ska vi hårdra det så är vi faktiskt "bara" människor och inga maskiner som man kan trycka på ON/OFF tyvärr.

Jag vill ge er ett alternativ till ett "ordinärt" jobb. Jag vet också att det finns tusen andra sätt som är bra men jag tycker att just det jag själv gör som digital entreprenör passar perfekt till gemene man.

1. Du behöver ingen förkunskap
2. Du behöver ingen speciell utbildning
3. Du bestämmer själv när och vart du vill jobba.
4. Det finns verkligen inget stop för hur mycket du kan tjäna månadsvis.

Besök hemsidan för att läsa mer om jobbet som digital entreprenör på länken nedan:


Besök hemsidan här !! !!

På länken nedan ger jag er chansen att lyssna till en gratis "lektion" i digitalt arbete där grundarna av företaget (SFM) pratar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar