lördag 1 februari 2014

Hästloppis

Hejsan!

Idag har jag och min lillebror vart på hästloppis. Tanken var att man skulle sälja av det man hade liggandes, men jag tycker alltid att man kommer hem med mer än vad man tog med.... Mycket konstigt :)

Fargo fick en ny kapson (som enligt oss är det bästa som finns om man nu ska ha huvudlag) samt en rep-grimma med tillhörande tygel.

I veckan börjas det med tapetsering i mammas nya hus, sen blir det inredning!!!:D

SVENSK SFM SUPPORT HEMSIDA

När jag först hittade detta med internetmarketing så tänkte ja att de va nån sån MLM eller annan variant av "tjäna pengar snabbt på internet" grej.
Så är det inte. Det finns några avgörande faktorer till varför jag valde att hoppa på tåget, och det är :
  • Jag behöver aldrig ha kundkontakt
  • Jag behöver aldrig pracka på någon varor
  • Jag behöver inte ha nåt varulager att ansvara för
  • Jag kan jobba varifrån jag vill
  • Jag är min egen chef
  • Jag får den frihet jag vill ha 
Blir du sugen på att veta vad det här jobbet kräver av dig och hur du kan gå vidare, vidare mot ett fritt liv? 
KLICKA PÅ LÄNKEN

SVENSK SFM SUPPORT HEMSIDA

"Livet är en dans på rosor, det är bara en svår dans"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar