onsdag 26 februari 2014

Bli en i gänget och jobba hemifrån !

Hej!
Vad kul att just du kikar in på min blogg.

Efter att jag avslutat mina tre gymnasieår så var det som för många andra dags att söka jobb. Skillnaden mellan mig och många av mina vänner var att jag ville inte hamna som diskare på någon restaurang eller i kassan på en ICA butik.

Jag ville ha ett fritt jobb och helst av allt möjlighet att jobba hemifrån.
Jag förstod såklart att mina önskemål var lite väl höga.... MEN, jag kunde inte sluta att ha det i tankarna så en dag började jag googla och kom fram till en mycket bra hemsida där det beskrev jobbet som digital entreprenör åt SFM.

Idag är jag en digital entreprenör och jobbar tillsammans med SFM och jag har aldrig ångrat mitt val.

Det innebär att man jobbar med att marknadsföra olika produkter i form av utbildningar på internet. Jag har tillexempel mina bloggar, en hemsida och tre gillasidor på Facebook. 

Är du intresserad av att jobba hemifrån?
Vill du lägga upp dina arbetsdagar själv?
Få mer tid tillsammans med familjen?

Klicka på länken för att få mer information om jobbet och hela SFM.
SFM HEMSIDA KLICKA HÄR!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar