söndag 2 februari 2014

Livet

Hej!

Ibland fastnar jag i tankar, Ikväll är en sådan kväll.
Jag funderar på det här med arbete och ekonomisk sits....

Jag menar. Vi har vad vi vet ett jordeliv,och alla pratar om att man ska stå upp för de man tycker och leva det liv man själv vill, eller hur?

Jag måste då säga att jag är ytterst tveksam på om samtliga människor verkligen vill sitta fast på sina kontor världen över bara för att överleva ekonomiskt? Det måste väl finnas ett bättre sätt att effektivisera sitt liv och sin arbetssituation på?

Svaret är JA! Nu gör de det.

Jag känner mig bekväm i min roll som digital entreprenör eftersom jag aldrig behöver sälja på människor saker, jag behöver inte ens ha kundkontakt. Mitt ansvar är att marknadsföra företags produkter, få dom att synas över hela världen vilket är ett mycket spännande och givande arbete.

  • Vill du leva ett friare liv?
  • Hinna med att upptäcka allt du vill?
  • Få mer tid med dina barn?
  • Jobba var du än befinner dig?


Klicka in på länken nedan.

Jobba hemifrån som marknadsförare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar