tisdag 11 februari 2014

Tapetsering

God förmiddag!

Idag är det en spännande dag för idag kommer tapeterna upp i lägenheten. Själv ska jag åka till byggmax och köpa mig några reglar för att fixa egna sängben så sängen blir högre än en vanlig. Jag vill ju ha en säng som är ungefär 80 cm hög som man kan ha ett fluffigt täcke, ett fint överkast och massa kuddar i för att få det att kännas riktigt lyxigt.

Jag ska också ut på isen och göra den osäker med mina syskon innan vår bror har hockeyträning. Med andra ord kommer det finnas blåmärken på kroppen imorgon. :)

Tänker på vad himla skönt det att kunna jobba en stund nu på morgonen så jag kan ha hela dagen fri åt resten av aktiviteterna, inte nog med tapetsering och skridskoåkning, jag ska ju till min underbara häst också.

Vill du kunna leva ett fritt liv där du kan bestämma själv över dina arbetstider?
Bli som jag en digital entreprenör åt SFM.

Gå in på länken för att få mer information om jobbet och om du är kvalificerad.

Svensk SFM hemsida

 Jag och min Fargo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar