tisdag 6 maj 2014

Jobba hemifrån?

Hej!
Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt som sker i min vardag men i huvudsak om mitt digitala jobb som marknadsförare åt SFM.

Mitt mål är att hjälpa fler, kanske just dig till ett fritt arbetsliv med en enorm inkomstpotential. Mycket men inte allt handlar om pengar, mycket handlar om livsstilen, att få välja sina arbetstider, jobba i en miljö där man trivs, kunna ta med jobbet dit man åker och aldrig mer behöva känna sig instängd eller begränsad av ett jobb.

Som Digital marknadsförare behöver du ingen förkunskap eftersom SFM utbildar dig via sitt unika lärosystem.

Video om jobbet och hur du ansöker, KLICKA HÄR!!


Idag ska jag precis som igår spendera många timmar i stallet och ge mig ut på en ridtur med min vackra häst Fargo. En arabvalack så ståtlig och vacker. Min bästa vän och arbetskollega. Tillsammans tränar vi akademisk ridkonst, trickträning och frihetsdressyr. 

Efter att jag hittade ett jobb som jag sköter hemifrån på de tider som passar mig har jag kunnat slappna av och göra det som känns viktigt för mig och det är den känslan jag önskar alla mina medmänniskor. 

Vill du få de liv du drömmer om? då vill jag bara säga, det är ingen konstig dröm du har, och definitivt ingenting omöjligt eftersom internet är vår största arbetsgivare.
Bara du sätter stopp för dina framgångar, ta ett steg i rätt riktning. Våga och Vinn!

SVENSK SFM HEMSIDA; KLICKA HÄR!


Ha en underbar dag
Erika Frisk
SFM Elite medlem och coach



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar