lördag 10 maj 2014

Hästtransport

Hej!
Idag har jag gymmat armar, rygg och mage och efter det var jag i stallet och red i 2 timmar innan den vanliga stallskötseln började.
På eftermiddagen höll jag och min pappa på att dra om elen till min hästtransport och nu sitter jag och letar reservdelar till den vilket visat sig vara riktigt klurigt. Förmodligen gör jag som jag brukar, och fixar det själv.

MITT MÅL:

Jag vill hjälpa alla er som vill ha mer fritid men fortfarande ett seriöst fulltids jobb.
Jag vill att fler människor ska våga öppna upp sig för möjligheten att jobba hemifrån och jobba endast via datorn. 

När man väl tagit det steget så kommer man förmodligen aldrig någonsin gå tillbaka till ett ordinärt jobb. (Inte jag iallafall)

Är du intresserad av den möjligheten kontakta mig på min E-mail: erika.frisk@hotmail.com
Se till att ställa alla frågor du undrar över. Jag har själv gått igenom allt det "läskiga" och jag var minst sagt mycket skeptisk, men det visade sig vara mitt livs bästa val.

GRATIS bootcamp med information KLICKA HÄR

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

Erika Frisk
SFM Elite medlem & coach




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar