onsdag 7 maj 2014

Informationsfilm

Hej!

Min önskan är att få hjälpa alla er ute i Sverige som av någon anledning känner ett sug efter att få mer fritid och ett jobb du kan sköta precis när det passar dig. Sen jag tog klivet in i den digitala världen har jag varje dag en längtan efter att kliva upp och jobba.

Jag jobbar ibland ute i en solstol, ibland på ett café, i stallet eller på semestern. Det praktiska med internetjobb är att även om du inte sitter och jobbar 8 timmar om dagen så gör datorn det 24 timmar om dygnet åt dig.

Idag delar jag en film med en av grundarna av SFM (Stuart) som i början var en simpel ung kille som jobbade i princip dygnet runt som telefonförsäljare, han vart utbränd och irriterad över att livet är som i ett ekorrhjul, han tänkte att livet måste vara mer än så. Han hade stora planer och genomförde också dessa, numer tjänar han 7 siffrigt och lever livet till fullo, han är en stor förebild och också en av mina personliga coacher. 
Jag vill hjälpa alla er som vill jobba mindre, tjäna mer och framförallt få ett fritt liv. INTERNET ÄR VÅR STÖRSTA ARBETSGIVARE det är upp till oss om vi tar tillvara på den.

Informativ film med Stuart om jobbet och hur du ansöker KLICKA HÄR

Erika Frisk
SFM Elite medlem och coach

                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar