söndag 25 maj 2014

Akademisk ridkonst i mitt hjärta!

Hej!
Idag är jag mer glad än jag brukar, jag har nämligen fått en ridplats för Hanna Engström på ARenas festival. Det är Sveriges första festival för akademisk ridkonst, och där ska jag och Fargo vara med !!! :)

Ja har för övrigt också dragit på mig en förkylning vilket känns tråkigt, men hä går väl över :)

Tur jag kan ligga i sängen och jobba just idag.

Vill du veta hur du kan starta din egen business online? Det innebär att du alltså kan jobba var och när du vill, bara du har din dator med dig. För mig passar det toppenbra just för att jag aldrig behöver känna mig låst nån gång.

Jag ger er en gratis 7-dagars videoserie på länken nedan så ni själva kan se och höra av grundarna av SFM  hur detta unika sätt att jobba på kan förändra resten av era liv till något fantastiskt!
http://thesfm.com/fargofoxen?pg=ready-for-change&ar=info453&t=face

Ha nu en trevlig vecka!

Erika Frisk
SFM Elite & Coach


                                                       FARGO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar