onsdag 9 juli 2014

Sommar!

Äntligen är det sommar uppe i Hälsingland!
Denna vecka har vi haft + 30 grader och stränderna har vart packade. Trots att jag njuter till fullo så kan jag inte låta bli att jobba. Men med mitt jobb så kan jag ju både sola och jobba samtidigt!?! låter det inte för bra?

Det är något som du också kan göra. Sök jobb som Digital entreprenör åt SFM. SFM är grundat i England/USA de två grundarna kommer från varsitt ställe. SFM är ett välkänt exklusivt och välorganiserat företag som endast söker likasinnade, alltså människor som är seriösa med sitt jobb.

För att få mer information om jobbet så kan du gå in på SFM ´s Svenska support hemsida på länken nedan.

KLICKA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :)

Nu ska jag ta och bege mig mot stallet för en tur ut i skogen med min underbara häst Fargo. Vi hörs snart av.
Ha det gott !

Erika Frisk
SFM Elite & Coach





My Banner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar