måndag 20 januari 2014

Jobba hemifrån

Hejsan!
Att jobba hemifrån har både sina för och nackdelar. Det krävs att man har disciplin till att sätta sig ner och göra det man ska. För min del så överväger de positiva bitarna i och med att jag om jag vill kan jobba inne på ett café, på stranden, i stugan eller på semestern.

Jag har ett ganska flaxigt liv och far runt ganska mycket på olika aktiviteter så därför är det helt underbart att kunna stoppa jobbet i väskan och åka.

Fråga dig själv:

* Vill du bli din egen chef?
* Vill du kunna jobba platsoberoende?
* Vill du bestämma dina egna arbetstider?
* Vill du få mer tid till din familj?
* Vill du slippa sitta i bilköer?
* Vill du ha mer frihet?

Då tycker jag du ska klicka på länken här i inlägget som tar dig till den svenska SFM supporten.

SVENSK SFM SUPPORT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar